Loading...

Biztonságos fizetés

Fizetés

Jelenleg a helyszíni kiszállításkor készpénzben nem tud fizetni a kiszállítást bonyolító partnerünknél. Köszönjük megértését.

A vételár kifizetése két módon történhet:
Szállításkor: Szállításkor helyben, Bankkártyával: VISA, AMEX, Mastercard vagy Maestro bankkártya használatával. 
Vásárláskor: PayPal, VISA, Mastercard vagy Maestro bankkártya használatával a VELUX online áruházban. A bankkártyaszám, a bankkártya lejárati ideje és a biztonsági kód megadását követően sikeres tranzakció esetén a vételár levonásra kerül.

 

PayPal

Fizetni PayPallal is lehet. Amikor webáruházunkban a kasszához ér, megkérjük, hogy jelentkezzen be a saját PayPal-fiókjába. Másik lehetőségként a PayPal-fiók nélküli fizetést is választhatja – ez esetben közvetlenül hitelkártyával, pl. MasterCarddal tud fizetni. A PayPallal történő fizetést követően Ön visszakerül webáruházunk felületére. Ott megnyílik egy oldal, ahol sikeres fizetés esetén visszaigazoljuk megrendelését.

 

3D Secure


Mit jelent a „3D Secure” kifejezés?
A „3D Secure”, amelyet esetenként 3D biztonságos hitelesítésnek vagy 3DS technológiának is neveznek, egy olyan csalásellenes intézkedés, amelyet eredetileg a Visa vezetett be („Verified-by-Visa” néven) még 2001-ben. Ez a technológia plusz biztonsági rétegként szolgál a kártyás fizetések lebonyolítása során. Biztonságos hitelesítési lépést jelent még az online vásárlás előtt, továbbá biztosítja a helyes kártyaadatok használatát és a fizetési csalások elleni védelmet. A 3DS technológiát a legtöbb nagy betéti és hitelkártya-kibocsátó cég támogatja, köztük a VISA, a Mastercard („Mastercard Secure Code” néven) és az American Express („American Express SafeKey” néven).

Hogyan működik a 3D Secure hitelesítés?

Talán Ön is találkozott már a 3D Secure hitelesítéssel, amelyet az online fizetéseknél alkalmaznak. Amikor már fizetne a termékünkért online, akkor a rendszer átirányítja a betéti vagy hitelkártya-szolgáltató saját webhelyén található „3D Secure” oldalra. A szolgáltató webhelyén vagy meg kell adnia egy jelszót (amelyet korábban a bankjánál állított be), vagy be kell írnia egy hitelesítő kódot (amelyet automatikusan elküld a rendszer a megerősített mobiltelefonszámára). Miután megadta a helyes adatokat, a fizetést a kártyaszolgáltató jóváhagyja, és visszairányítja Önt visszaigazoló oldalunkra. Mindez nagyon gyorsan végbemegy, és miután visszatért webhelyünkre, visszaigazoló e-mailt fog kapni arról, hogy a fizetés sikeresen megtörtént.

Hogyan regisztrálhatok a Verified by Visa/Mastercard Secure Code szolgáltatásokra?
A Verified by Visa és a Mastercard Secure Code szolgáltatásokat a bankok és a szolgáltatók kínálják, azaz nem közvetlenül a Visa vagy a Mastercard biztosítja őket. Javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a bankjához vagy szolgáltatójához.

Mit tegyek, ha elfelejtem a jelszavamat?
Az új jelszó igénylése egyszerű. A folyamat menete az Ön bankjától függ. Ha megjelenik a képernyőn a „Verified by Visa” üzenet vagy a „Mastercard Secure Code” előugró ablak, miután megadta a kártyaadatait, valószínűleg rendelkezésre áll egy „elfelejtett jelszó” lehetőség. Amikor rákattint erre, a rendszer rákérdez néhány információra, amelyeket a regisztráció során adott meg. Ekkor gyorsan új jelszót igényelhet, majd folytathatja a vásárlást.

A bankom küld egy kódot a telefonomra, de néha nem kapom meg. Mit tegyek?
Vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a bankjával, hogy kivizsgálhassák a problémát. Az is előfordulhat, hogy az Ön száma hibásan szerepel a nyilvántartásukban. Egy gyors telefonhívással általában meg tudja oldani a problémát. 

 

    

Figyelem!

Bruttó 200 ezer forint vagy ennél magasabb értékű rendelés leadása esetén a teljes vételár előre utalással fizetendő! Az összeg bankszámlánkra való beérkezését követően a vételárról előlegszámlát állítunk ki.

Kapcsolat

Email: vevoszolgalat@velux.com
Telefon: +36 1 436 0601
Fax: +36 1 436 0605

Nyitva tartás:
H-Cs: 8-16:30, P: 8-16
Szombat, vasárnap és ünnepnapokon: szünetel